torsdag 10. januar 2013

Verdensvant :)


Da har jeg endelig fått opp verdenskartet mitt - det var på tide :)Jeg har fått helt dilla på wallstickers. Kan ha noe med min spikerhull-angst å gjøre ;) Man kan jo pynte veggene med hva man vil - og blir man lei, så er det bare å plukkke det ned igjen - uten varige mèn. Genialt.


Kartet mitt er fra Looksugar sin butikk på Etsy, du finner det HER. De selger også den praktiske ukeplanleggeren som jeg har laget, på norsk til og med ;) Den finner du HER.

Snart helg, uten så mange planer foreløpig. Det må vi gjøre noe med ;)

12 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Kjempestilig wallsticker - denne har stått på ønskelista mi en stund nå,
    så jeg må nok bare trø til å bestille et. Ble jo inspirert nå da:)

    Synes bloggen din er flott og inspirerende. Legger meg til som følger
    hos deg, og ser frem til å følge deg videre.

    En fin helg ønskes deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marianne, og det samme til deg. Nå er du også lagt til i min liste :)

      God helg!

      Slett
  2. Oioi! For et tøft kontor! Dette skal jeg vise mannen:)
    vi holder på å pusse opp kontoret, og her har han sterke meninger,
    så vi må gi og ta;)
    liker spesielt godt pulten!
    ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt da. Pulten har jeg bare satt sammen av et spisebord fra Living - som mannen hjalp å sage litt av på bredden. Og "føttene" er bukker fra IKEA ;)

      God helg :)

      Slett
  3. mmm... eit kontor etter mitt hjarte!
    Wallstickeren er kjempekul! og eg har vurdert han på mitt eige kontor og faktisk ;)

    Ønsker deg ei knallfin helg!
    Klem idun

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Idun. Anbefaler Looksugar - ikke ekte ferm, men like gode og myyye biligere ;)

      Knallfin helg til deg også!

      Slett
  4. Så stiligt kontor du har :-)
    Ønsker deg en flott helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så stilig! Kjekt å finne litt rimeligere alternativer:-)

    SvarSlett