fredag 21. desember 2012

Julekort-stempel :)



Til juleposten i år har jeg brukt dette stempelet med en liten hilsen. For oss som har litt pynte-dilla, så må det jo pyntes litt på konvolutten også :)

Det er kanskje litt i seneste laget å bestille for i år - men skulle du ha lyst til å lage ditt eget stempel kan du for eksempel trykke deg inn HIT, HIT eller HIT. Det er ikke bare julestempler man kan bestille altså, mulighetene er uendelige ;)

Ha en fin fredagskveld. Såvidt 3 dager til jul. Jippiii.

3 kommentarer:

  1. Så utrulig fint å stemple slik,kjempefint:)
    Ønsker deg ei god jul til deg og dine!
    God klem fra lLillian

    SvarSlett
  2. Fint og smart. Må kanskje bestille et slikt til neste år:)
    Herlig innlegg under her!

    Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Sånn må jeg skaffe meg til neste år - stilig!
    Takk for hilsen på bloggen min - og stemmen din ;)
    Jeg kommer og besøker bloggen din flere ganger.
    Godt nytt år til deg og dine!

    Klem fra Lene

    SvarSlett